10/30/2010

RUGBY Development Program Vol.6 By Playing Techinic

今回は遊びと世界の一流どころによる解説にフォーカスします。
ハンドリングスキルは遊びながら楽しく向上できます。僕が海外でやってたことがあるものでクリップがあるものだけ紹介します。



Rugby World Gillette Passing Masterclass

Jonny Wilkinson Drop Goal Masterclass

Rugby World Goal Kicking Masterclass

Jonny Wilkinson Training Session With Volvic

James Hook on the perfect place kick

James Hook on the perfect spiral kick

James Hook on how to throw the perfect dummy

Harlequins rugby club to learn how to kick a conversion

Goal Kicking with London Wasps

London Irish's No. 10 Ryan Lamb

Christian Cullen recieving the kick




これらが僕がおすすめするハンドリングスキルトレーニング。遊びで罰ゲームありでやると緊張感が上がってハンドリングも向上します。


これはよくやりました!かなりオススメなハンドリングアップトレーニングです。


これとほぼ一緒のラグビーゴルフというのをやってました。こうやって障害物にボールを当ててゴルフをします。

0 件のコメント:

コメントを投稿